WYDARZENIA

CAREERDATE

NASI PARTNERZY


INFORMACJE

Zarząd SABK

Julita Mucha – od czerwca 2014 roku prezes, w latach 2010-2014 wiceprezes zarządu Stowarzyszenia ABK. Posiada doświadczenie m.in. w rekrutacji i selekcji, prowadzeniu szkoleń i warsztatów oraz pracy w biurach karier. Pełniła funkcję kierownika Biura Współpracy z Otoczeniem w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W latach 2008-2013 kierowała pracą Akademickiego Biura Karier w Wyższej Szkole Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej. Ukończyła Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego; a wcześniej politologię, marketing i reklamę. Posiada ponad 8-letnie doświadczenie w pracy w marketingu (specjalista w zespole strategii marketingowych w SWPS w latach 2000-2008). Ukończyła Akademię Profesjonalnego Rekrutera (GoldenLine), liczne szkolenia związane z tematyką HR i Employer Brandingu. Miłośniczka ryzykownych eksperymentów kulinarnych oraz własnoręcznie wykonywanych remontów mieszkań:)

Julita.Mucha@stowarzyszenieabk.pl 

 

Agnieszka Ballaun – od 2016 wiceprezes zarządu Stowarzyszenia ABK, w stowarzyszeniu od 2015 r.

Od ponad 10 lat związana z SGGW, od 2013 roku kieruje Biurem Karier i Monitorowania Losów Absolwentów. Absolwentka Technologii Żywności i Żywienia Człowieka na Wydziale Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji. Zaraz po studiach rozpoczęła pracę w firmie KURS-AR, która przygotowuje kandydatów na studia do egzaminów i matury. Ma doświadczenie w kierowaniu zespołami, koordynowaniu i realizacji projektów unijnych i ministerialnych. W pracy zajmuje się projektami, które służą nawiązywaniu relacji środowiska akademickiego z otoczeniem społeczno-gospodarczym – z jej inicjatywy w SGGW powstały takie projekty, jak: Redez-vous SGGW, Otwarte Laboratoria, Wirtualne Dni Otwarte oraz liczne szkolenia dla studentów i absolwentów.

Prywatnie miłośniczka wszelkich nowinek socialmediowych. Gdy już nie jest online, to aktywnie spędza czas uprawiając sport.

agnieszka_ballaun@sggw.pl

 

Jego zainteresowania praktyczne i teoretyczne koncentrują się wokół kwestii współpracy środowiska pracodawców i uczelni wyższych, badania efektywności systemów monitoringu losów zawodowych absolwentów, przedsiębiorczości akademickiej i funkcjonowania medycznego rynku pracy.
Absolwent studiów podyplomowych: „Psychologia dla biznesu” (Akademia Koźmińskiego),  „Dordaca.Trener.Konsultant” (Dolnośląska Szkoła Wyższa). Miłośnik espresso, jazzu i wszelakich podróży. W wolnych chwilach oddaje się grze na perkusji w warszawskim trio.

Agata Zarzycka - członek założyciel, w latach 2008-2014 prezes, obecnie członek zarządku Stowarzyszenia ABK. Od 2007 roku koordynuje kolejne edycje Akademickich Targów Pracy JOBBING. Związana z Akademickimi Biurami Karier od 2001 roku, początkowo poprzez pracę w Biurze Zawodowej Promocji Absolwentów Uniwersytetu Warszawskiego, następnie jako Dyrektor Działu Praktyk i Karier Uczelni Łazarskiego.  Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego (1998), absolwentka studiów podyplomowych z zakresu Psychologii Zarządzania Personelem na Uniwersytecie Warszawskim (2012), uczestniczka Szkoły Trenerów Biznesu INTRA (2014). Zainteresowania oscylują wokół współpracy szkół wyższych z biznesem, jej form i mechanizmów. Prywatnie przede wszystkim mama dwójki nastolatków, społecznik z przyrodniczym zacięciem, wielbicielka rowerowych przejażdżek, odkrywania mało znanych zakątków naszego kraju oraz długich spacerów, które z racji posiadanej rasy psa odbywa w tempie "gończym polskim":)

Agata.Zarzycka@stowarzyszenieabk.pl

 

Newsletter