WYDARZENIA

Warsztat

NASI PARTNERZY


INFORMACJE

Szkolenia dla pracodawców

Stowarzyszenie na rzecz Akademickich Biur Karier organizuje z myślą o pracodawcach cykliczne szkolenia, warsztaty i inne wydarzenia o charakterze merytoryczno - networkingowym. Od początku naszej działalności, wraz ze współpracymi specjalistami z partnerskich firm, zaproponowaliśmy współpracującym  z SABK pracodawcom udział w następujących spotkaniach:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Witaj w firmie…i co dalej? Skuteczne wdrażanie nowych pracowników", Westhill Consulting, 05 kwietnia 2011r

W czasie warsztatu specjaliści Westhill Consulting podzielili się z uczestnikami, osobami odpowiedzialnymi za procesy HR w firmie, swoimi doświadczeniami w realizacji projektu EFEKTYWNE WDROŻENIE w jednej z największych na świecie film logistycznych.

  • W trakcie warsztatu zajmowano się następującymi obszarami:
  • Kto jest za co odpowiedzialny, czyli model „kwartetu wdrożeniowego”
  • Opiekun Nowego – jak go wybrać, jak zachęcić?
  • Porządek przede wszystkim: zasady konstrukcji check-list
  • W czym mogę Ci pomóc? Aspekt zespołowy w procesie wdrażania.
  • Szkolenia wdrożeniowe: firmę moją widzę ogromną
  • Poziomy analizy efektywności: rozmowy on-boarding, testy, rozmowy podsumowujące
  • Mentoring – funkcja czy profesja?
  • Rafy i mielizny – przykład analizy „rybich ości” przyczyn niewystarczającego wdrożenia – nasze doświadczenia, jak procesowo można sobie z tym poradzić.
  • Podsumowanie PM-a projektu Efektywne wdrażanie nowych pracowników.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Social media. Jak je wykorzystać w budowaniu wizerunku pracodawcy?, MJCC Employer Branding Consultants, 02 marca 2011r

02 marca 2011 roku pracodawcy uczestniczący w V Akademickich Targach Pracy JOBBING wzięli udział w warsztatcie pt. "Social media. Jak je wykorzystać w budowaniu wizerunku pracodawcy?" przygotowanym przez konsultantów firmy MJCC Employer Branding Consultants.

W trakcie warsztatu uczestnicy dowiedzieli się, między innymi, jak mądrze przygotować strategię obecności w mediach społecznościowych tak, by naprawdę z niej skorzystać, od czego zacząć planowanie działań i jakie narzędzia wykorzystać. Uczestnicy zastanawiali się, czy dla wszystkich firm jest to idealne miejsce do interakcji z kandydatami i jakie są alternatywy.

Każdy z uczestników otrzymał także e-book, pt.: "Marketing targowy. Co zrobić, aby naprawdę skorzystać na udziale w targach pracy?"

Mieli również okazję do spotkania się z innymi reprezentantami wiodących firm biorących udział w Akademickich Targach Pracy JOBBING, aby wymienić się doświadczeniami z zakresu prowadzenia działań skierownaych do studentów i absolwentów.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

„Targi Pracy jako narzędzie budowania wizerunku pracodawcy”, MJCC Employer Branding Consultants,17 lutego 2010r.

 

Newsletter